Atilla Kuşcu ve Ali Bozer “Eş Genel Müdür” olarak görevlerine başladılar.
Atilla Kuşçu; Hacettepe Üniversitesi Gıda Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan sonra iş hayatına Dr. Oetker Türkiye’de başlamıştır. 2001-2010 yılları arasında farklı pozisyonlarda Mühendis, Sorumlu ve Yönetici olarak çalıştıktan sonra, 2010-2015 yılları arasında Dr. Oetker Almanya Genel Merkezi’nde üst düzey yönetici pozisyonunda çalışmış, 2016-2022 yılları arasında ise Dr. Oetker Kanada ve Amerika operasyonlarında Satın Alma, Üretim, Mühendislik, Tedarik Zinciri ve Ar-Ge bölümlerinden sorumlu Eş Genel Müdür olarak görev almıştır. 2022 Şubat ayı itibariyle Yalın Yönetim, Üretim, Satın Alma, Lojistik, Mali İşler & Muhasebe, Kontrol Planlama ve Bilgi İşlem bölümlerinden sorumlu Dr. Oetker Türkiye Eş Genel Müdürü olarak görev yapmaya başlamış bulunmaktadır.
Ali Bozer; Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fizik Bölümü’nden mezun olduktan sonra Bilkent Üniversitesi’nde MBA yüksek lisansını tamamlamıştır. İş hayatına 1999 yılında Colgate-Palmolive’de Satış Temsilcisi olarak başlayıp, ardından sırasıyla; 2000-2007 yılları arasında Henkel’de Bölge Yöneticisi ve Türkiye Satış Müdürü, 2007-2009 yılları arasında L’Oréal’de Türkiye Satış Müdürü, Barilla’da 2009-2010 yılları arasında Türkiye Satış Müdürü; 2011-2014 yılları arasında ise Orta Doğu, Afrika Bölge Ticaret Müdürü olarak çalışmıştır. 2014-2017 yılları arasında Kraft Heinz Türkiye’de Genel Müdür olarak görev yapan Bozer, sonrasında Eylül 2017’den Şubat 2022’ye kadar Hero Grup Türkiye Genel Müdürlüğü görevini yürütmüştür. 2022 Mart ayı itibariyle de Dr. Oetker Türkiye’de Satış, Pazarlama, Halkla İlişkiler, İnsan ve Kültür, Ar-Ge ve Kalite Sağlama Bölümlerinden sorumlu Eş Genel Müdür olarak görev yapmaya başlamış bulunmaktadır.
Dr. Oetker Hakkında
1891’de Bielefeld’te aile şirketi olarak kurulan Dr. Oetker, Alman gıda sanayisinin önde gelen markalı ürünlerini bünyesinde barındıran bir şirkettir. Dr. Oetker; pişirme yardımcıları, kek karışımları, dekor ürünleri, tatlılar, hazır tatlılar ve kekler, reçeller, Vitalis müsli, dondurulmuş pizzalar ve atıştırmalıklar gibi Almanya’da 1,000, dünya çapında ise 4,000’den fazla farklı çeşitten oluşan ürün yelpazesine sahiptir. Türkiye’de ise 500’e yakın çalışanı ve 200’den fazla ürün çeşidi ile 1987 yılından itibaren faaliyet göstermektedir.
Advertorial